Danke - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Henk en Margo Bommel - WaarBenJij.nu Danke - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Henk en Margo Bommel - WaarBenJij.nu

Danke

Door: tourdebommel

Blijf op de hoogte en volg Henk en Margo

24 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Zum ende noch eein rechtherzlich Danke Schon an Christianne, onze pysiotherapeute uit Spanje, die op de Camping onze musculatuur tot in de puntjes verzorgd heeft, ons voorzien heeft van warmte en koude middelen voor onze spieren onderweg en voor Margo nog een warmteband voor haar rug.
Haar handen hebben we onderweg helaas moeten missen, misschien was ik dan verder gekomen.
Bis nachsten Jahr.

• 24 Augustus 2011 - 18:41

Lidy:

Inderdaad een super vrouw en super fysiotherapeute!!! Henk jr. is nu ook bij haar onder behandeling en heeft daar zeker baat bij!

• 25 Augustus 2011 - 07:01

Yvonne:

Jammer dat het zo heeft moeten eindigen, Maar jullie kunnen in iedergeval zeggen dat je er goed voorbereid aan begonnen bent. Dat is toch al een hele troost lijkt me. En ik vind het een hele prestatie. Je kunt met recht trots op jezelf zijn. Ieder van jullie.

• 26 Augustus 2011 - 07:21

Rita:

Hoi Margo, goed dat je nog een stukje hebt gedaan om het goed voor jezelf af te sluiten. op dit moment is het vreselijk weer in Frankrijk en Belgie, dus.... voor een fiesttocht zijn 3 dingen erg belangrijk. Je gezondheid, het weer en je materiaal. Het is prima meid dat je al deze zaken hebt meegenomen in je tocht. Doe je vader de groeten en ik zie je 1 oktober!!! Wij vertrekken morgen, fietsen van Doornik naar Poitiers, door Parijs, Orleans, Toers. we doen het rustig aan en gaan de stadjes rustig bekijken. liefs. ik sms je af en toe wel over ons wel en wee. liefs Rita en Rinus

• 30 Augustus 2011 - 13:29

Christiane Timme:

Schön dass Sie gut zu Hause gelandet sind. Ich wünsche Ihnen alles Gute und dass die Familie weiterhin so sportlich FIT bleibt.Die besten Wünsche aus Spanien,
    Ihre Physiotherapeutin Christiane.
    P.S.: Bis zum nächsten Jahr! :-)

Henk en Margo

Half augustus is het zover. De langverwachte, slopende, lange fietsreis van Spanje naar Nederland gaat dan van start. De Tour de Bommel! Op deze manier hopen wij jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. De Bommels!

Actief sinds 16 Juli 2011