slotwoord - Reisverslag uit Mâcon, Frankrijk van Henk en Margo Bommel - WaarBenJij.nu slotwoord - Reisverslag uit Mâcon, Frankrijk van Henk en Margo Bommel - WaarBenJij.nu

slotwoord

Door: tourdebommel

Blijf op de hoogte en volg Henk en Margo

24 Augustus 2011 | Frankrijk, Mâcon

Station Dyon.
Zal je net zien, zwaar bewolkt, temperatuur beneden de 30 graden.

Spijt?
neen, geen seconde, zou het zo weer proberen. Samen met Margo 12 dagen over heerlijke wegen en een schitterende omgeving mogen fietsen en dat bij stralende zonneschijn.
kortom een fantastische belevenis.
Twee eigenwijze van Bommels bij elkaar en soms toch lastige omstandigheden en praktisch geen onvertogen woord gevallen.
Wij hebben Frankrijk op een totaal andere wijze leren kennen en waren blij verrast over de kwaliteit vam de Chambre d'hostes. Een aan rader voor iedereen.

• 24 Augustus 2011 - 12:25

Jan Van Den Heuvel:

Toch goed gedaan Sr. respect
    Maandag zeker aan de slag in Nieuwegein??!!!!!!

• 24 Augustus 2011 - 12:49

Mama/emmy:

heel fijn dat het allemaal zo goedis gegaan. tenslotte 12 dagen samen onder deze omstandigheden, perfect!

• 24 Augustus 2011 - 13:19

Paul Jansen:

Ik mag toch wel zeggen dat ik van tijd tot tijd ook wel gekke, vermoeiende ondernemeningen heb gedaan. maar beide van Bommels, respect voor jullie tocht. Ik zal dit niet evenaren. Met plezier de dagboeken gelezen. Goede reis terug. Hopelijk rijden de treinen in Frankrijk wel op tijd. Anders henk tot over een paar weken.

• 25 Augustus 2011 - 07:04

Yvonne:

Het zijn inderdaad momenten dat je elkaar met andere ogen gaat zien. Soms is de een sterker en de andere keer de ander. Die wisselwerking maakt dat je respect voor elkaar krijgt. Is inderdaad een aanrader voor iedereen. Kanjers hoor.

Henk en Margo

Half augustus is het zover. De langverwachte, slopende, lange fietsreis van Spanje naar Nederland gaat dan van start. De Tour de Bommel! Op deze manier hopen wij jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. De Bommels!

Actief sinds 16 Juli 2011